Dobrze zachowany rower starej francuskiej fabryki broni. Najciekawszy jest mechanizm napędowy. Kręcąc pedałami "do przodu" (tak jak w "normalnym rowerze) napędzamy tylne koło poprzez zębatkę o mniejszej liczbie zębów. Kręcąc pedałami "do tyłu" (tak jak w normalnym rowerze z torpedem hamujemy) również jedziemy do przodu ale korzystając z zębatki o większej liczbie zębów. Bardzo proste i skuteczne - żadnej przerzutki, manetek a mamy dwa biegi.
Rower odrestaurowano do stanu fabrycznego. poniklowano na nowo elementy które były niklowane i położono nowy lakier na elementach malowanych. W doskonałym stanie zachowały się znaczki na główce ramy i na tylnym błotniku. Pełną sprawność przywrócono przedniemu hamulcowi
oraz tylnemu.
Rower jest bardzo lekki - jeździ się na nim wspaniale. Na swój sposób jest też terenowy. Jeśli piach jest zbyt głęboki z łatwością można wziąć go pod pachę.
Do miasta nada się równie dobrze - gigantyczny dzwonek spełnia najbardziej restrykcyjne normy UE!