Your web browser is too old or does not support JavaScript. This page will not display as intended.

Rower Niemen na fartuchowych kołach 16" z dobrze zachowanymi oryginalnymi oponami Stomil.

[img]

Przednia lampa Daimon, na główce ramy znaczek wytwórni Niemen.

[img]

Na mocowaniu tylnej piasty logo firmy i napis NIEMEN.

Piasty kół w dobrym stanie, z oryginalnymi kalamitkami. Uszkodzona oś suportu, brak łożysk. Zniszczone i niekompletne łożyska główki ramy.

[img]

Wypiaskowano i pomalowano wszystkie elementy roweru. Dorobiono bieżnie główki ramy i złożono z nowymi kulkami. Odnowiono piasty, wymieniono szprychy na nowe. Zgodnie z archwalnym opisem rowery Niemen były czarne z zielonymi lub czerwonymi szparunkami - wybrano zestawienie czarno-czerwone.

[img]

Wyremontowano siodełko. Komfort kolarza widocznie leżał na sercu producenta - spężyn dwa razy więcej niż standardowo.

[img]

Odrestaurowano przednią lampę - na szkiełku słabo widoczny napis DAIMON. Przełącznik lampy posiada pięć położeń: wyłączone oświetlenie, żarówka pozycyjna zasilana z suchej baterii, żarówka pozycyjna zasilana z dynama, żarówka główna zasilana z dynama lub baterii. Po prawej stronie lampy sprężysta gwiazdka i cyfrowy wskaźnik pochylenia lampy (taki gadżet zamiast cyfrowej nawigacji).

[img]

Wyremontowano tylną lampkę. Po wyczyszczeniu oryginalne opony okazały się w znakomitym stanie. Piękne balonowe opony i fartuchowe felgi - rzadkość.

[img]

Wykonano repliki rączek.

[img]

Dokupiono, dopasowano, pomalowano i zamontowano błotniki.

[img]

Na błotnikach wykonano pojedyńcze czerwone szparunki.

[img]

[img]

Pochromowano korby i zębatkę. Zreperowano oś suportu, dotoczono nowe nakrętki korb.

[img]

Wyremontowano pedały.

[img]

Wyremontowano i założono dynamo Melas. Wykonano instalację elektryczną z przewodu w oplocie bawełnianym.

[img]

Jeszcze tylko poszycie siodełka uszyte na wzór oryginału.

[img]