Your web browser is too old or does not support JavaScript. This page will not display as intended.

W momencie zakupu nie wyglądał najlepiej. Rdza zamieniła go w nieruchomy posąg. Przód wyglądał jak nie od tego egzemplarza.

[img]

A tymczasem okazał się całkiem dobrym materiałem do remontu. Fakt - demontaż wymagał sporo cierpliwości ale wszystkie części okazały się oryginalne a rower kompletny i nieprzerabiany.

W wyremontowanym pojeździe tylko 4 śruby są nieoryginalne. Wszystko działa bez zarzutu, rower można normalnie eksploatować.

[img]

[img]

Rower jest (jak na swoje lata - produkowany był w latach 1928-1930) dość lekki - ma dużo elementów aluminiowych: błotniki, klamki, dźwigienki, mostek, osłona łańcucha.

[img]

Siodełka zachowały się w dobrym stanie.

[img]

Charakterystyczne, finezyjnie wykonane "ślepka" firmy Luxor.

[img]

Oryginalnego lakieru zachowały się tylko resztki ale w ilości pozwalającej na odtworzenie malowania. Ciekawe hamulce i wygięte odpowiednio do krzywizny kierownicy klamki. Aluminiowe błotniki pomalowano aby zahamować ich utlenianie.

[img]

Z przodu dwie tarcze pomiędzy którymi przerzuca łańcuch przerzutka zabudowana w ramie, sterowana dźwigienką znajdującą się po lewej stronie ramy.

[img]

Z tyłu wolnobieg z czterema zębatkami. Przerzutkę przesuwają dwie linki za pośrednictwem dźwigienki z prawej strony ramy. Dodatkowy hamulec bębnowy w tylnym kole uruchamiany dużą dźwignią z przodu ramy.

[img]

Tylne korby mocowane w ramie mimośrodowo, co umożliwia napięcie łańcucha.

[img]