Motocykl jeżdżący, oryginalny w 95%. Silnik był już remontowany, wymagał czyszczenia i uzupełnienia żeberek w cylindrze. Prawie wszystkie elementy trzeba pomalować na nowo. Malowana ma być większość elementów tak jak to było w oryginale. Część śrub jest oryginalna, z dość dobrze zachowanymi sygnaturami - te mają być wyczyszczone i ocynkowane.
Błotniki, i boki trapezu zostały pomalowane z cienkimi, złotymi szparunkami. Oryginalne, dobrze zachowane felgi zostały wypiaskowane, zabezpieczone antykorozyjnie i również pomalowane ze szparunkami. Szprychy wymieniono na nowe, również okładziny hamulcowe i łożyska kół. Rama została rozebrana na poszczególne elementy. Elementy wyprostowano, pomalowano od środka i złożono z powrotem w całość. Sworznie i śruby łączące elementy ramy z główką wymieniono na nowe.
Kilka elementów było już pochromowanych współcześnie - wymagają tylko wyczyszczenia - tak jak pokrywka obudowy prądnicy.
Instalacja elektryczna z przewodu w oplocie bawełnianym. Ukłon w stronę współczesności to światło stop które udało się zmieścić w oryginalnej tylnej lampce.
Kolanka wydechowe chromowane, tłumiki malowane lakierem żaroodpornym.
Całość kompletna i całkiem sprawnie funkcjonująca. Aby motocykl wyglądał dokładnie jak z przedwojennego folderu trzeba wymienić jeszcze kilka detali - trzeba tylko cierpliwie poczekać.
Dołączenie prędkościomierza pozwala sprawdzić jak szybko jedziemy - trzeba przyznać że rozbieżność pomiędzy prędkością odczuwalną a rzeczywistą jest duża. Pokrętło amortyzatora skrętu odlano z aluminium wg oryginału i pomalowano.