Your web browser is too old or does not support JavaScript. This page will not display as intended.

IFA BK 350

Remont IFY polega w większej części na malowaniu. Główne podzespoły są w dobrym stanie i wystarczy je przejrzeć, wyczyścić, wymienić łożyska i uszczelnienia.

Zaczynamy od doboru lakieru - IFA ma być bordowa. Oryginalny lakier zachował się na ramie pod tabliczką znamionową, na stelażu siedzenia, wewnątrz lampy. Po wypolerowaniu zachowanych fragmentów lakieru dobrano ciemnowiśniowy lakier. Jest on ciemny bez bezpośredniego oświetlenia a nabiera głębokiego wiśniowego odcienia na słońcu. Lakier został wypróbowany na kilku elementach - wygląda nieźle.

[img]

[img]

Pierwsze elementy można zmontować na gotowo. Dyfer i klakson mogą już czekać na półce na resztę pomalowanych elementów.

[img]

[img]

[img]

Koła malowane na bordowo ze złotymi szparunkami. Bębny piaskowane, szprychy nowe ocynkowane

[img]

Rama malowana na bordowo, szpachlowana w najbardziej widocznych miejscach (obok uchwytu do stawiania motocykla i na fragmencie tylnego błotnika). 

[img]

Silnik w ramie. Wymieniono miseczki w główce ramy. Naprawy wymagał jeden z amortyzatorów. 

[img]

Oryginalny i kompletny amortyzator skrętu.

[img]

Siedzenia kierowcy i pasażera z nowymi gumami.

[img]

Nareszcie motocykl na kołach - już nie trzeba go nosić.

[img]

Wydechy nowe, chromowane "rybki"

[img]

Oryginalny licznik i stacyjka.

[img]

Kompletna blacharka z tyłu motocykla. 

[img]

Motocykl gotowy do jazdy

[img]

[img]

[img]

[img]

[img]

[img]

[img]