Your web browser is too old or does not support JavaScript. This page will not display as intended.

Junak B-20

Niestety doczepy były nieporęczne i w większości kończyły pod chmurką. O ile dla motocykla czy wózka bocznego znajdowano miejsce w garażu czy szopie, to doczepę zazwyczaj wydawano na pastwę deszczu i śniegu. Doczepa która do nas dotarła nie wyglądała najlepiej. Rdza uczyniła z poszczególnych elementów jedną całość. Po długotrwałej pracy z użyciem młotka i spawarki części zaczęły przypominać te z rysunków katalogowych. Cześć elementów została ocynkowana, część pomalowana proszkowo. Mechanizm różnicowy został wyremontowany. Części których nie dało się uratować zostały dorobione.

[img]

[img]

[img]

[img]

Więcej niż trochę pracy wymagały bębny hamulcowe i felgi ale udało się. Już na własnych kołach doczepka opuszcza garaż.

[img]

[img]

[img]

[img]

Któż by się oparł chęci wypróbowania nowego pojazdu. Poszukiwania Junaka nie trwały długo. Ciekawe ile czasu projektant B-20 przeznaczył na przerobienie Junaka z wersji turystycznej na transportową? Za pierwszym razem nie jest łatwo - może to kwestia braku wprawy?

[img]

[img]

[img]

Jeszcze kilka metrów łańcucha

[img]

O dziwo zakręca...

[img]

Trzyślad, trójślad?

[img]

Po próbie drogowej czas na próby w terenie.

[img]

[img]

[img]

[img]

Ponieważ próby wypadły zachęcająco, ciąg dalszy nastąpi.