Komarek + pudło dodatkowych części. Komarka zdemontowano, wybrano najlepsze części które wypiaskowano i zabezpieczono podkładem antykorozyjnym
Zdecydowano na wymianę przodu - ten zamontowany w komarku nie dość że miał liczne pęknięcia to miał pogięty i nieudolnie naprawiono dół.
Nowe zawieszenie też nie jest idealne ale o niebo lepsze. Miejsca mocowania odbojników wymagały naprawy. Wgnieciona jest też sztyca na wysokości półki ale to nie przeszkadza - górna bieżnia jest poniżej wgniecenia a nakrętka sztycy ma wystarczająco dobrego gwintu.
Do ramy dospawano urwany ogranicznik skrętu.
Wyprostowano i pospawano podstawkę.
Do ramy dospawano urwany element o który zapiera się podstawka. Wytoczono nadwymiarowy sworzeń aby wyeliminować luz.
Złożono blacharkę prostując i naprawiając poszczególne elementy. Wykorzystano te z oryginalnych śrub które nadawały się do wykorzystania.
Z najlepszych części złożono siodełko. Wytoczono nowy sworzeń.
Rozebrano i wyczyszczono klakson. Wymieniono śrubkę regulacyjną i sprawdzono działanie - trąbi.
Złożono lewą manetkę z najlepszych części. Prawa manetka pęknięta - do dokupienia.
Osprzęt elektryczny wyczyszczono i sprawdzono.
Wybrano najlepsze dekle i szczęki hamulcowe i wypiaskowano.
Złożono tylne koło i wstawiono do ramy. Poprawiono kształt tylnego błotnika i wyprostowano tylną część ramy. Przymierzono silnik i elementy tylnego hamulca. Założono korby i pedały.
Wybrano najlepszy przedni bęben. Wypiaskowano go a potem wypolerowano. Zapleciono przednie koło.
Dokupiono oś przedniego koła i zamontowano przednie kolo z napędem prędkościomierza.
Kupiono napinacze łańcucha, tylną lampkę, łańcuch, pałąki bagażnika i zamontowano. Dopasowano osłonę łańcucha i dorobiono pałąk błotnika.
Można rozbierać i lakierować.
Polakierowano, wysuszono, ocynkowano śruby i przystąpiono do montażu "na gotowo".
Wciśnięto tulejki zawieszenia, zmontowano sprężyny, wahaczyki i odbojniki.
Zdjęto pokrywę silnika aby uszczelnić wałek wycisku sprzęgła spod którego cieknie olej. Silnik mógł być lepiej wyczyszczony w środku...
Uszczelnienie na wałku nie było wymienione - jest stare, luźne i stwardniałe.
Zmontowano przód, postawiono Komarka na kółkach i włożono silnik.
Do montażu blacharki użyto śrub nierdzewnych z polerowanymi łebkami.
Zmontowano wszystkie elementy motoroweru.
Zakupiono brakujące mocowanie baterii, wyremontowano i zamontowano w lampie. Wykonano instalację elektryczną.
Zamontowano wyłącznik światła STOP.
Zmontowano linki i sprawdzono działanie podzespołów motoroweru. W liczniku wymieniono szybkę i ramkę.
Założono nowe gumy manetek i siodła.