Komarek + pudło dodatkowych części. Komarka zdemontowano, wybrano najlepsze części które wypiaskowano i zabezpieczono podkładem antykorozyjnym
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_1.jpg)
Zdecydowano na wymianę przodu - ten zamontowany w komarku nie dość że miał liczne pęknięcia to miał pogięty i nieudolnie naprawiono dół.
Nowe zawieszenie też nie jest idealne ale o niebo lepsze. Miejsca mocowania odbojników wymagały naprawy. Wgnieciona jest też sztyca na wysokości półki ale to nie przeszkadza - górna bieżnia jest poniżej wgniecenia a nakrętka sztycy ma wystarczająco dobrego gwintu.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_2.jpg)
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_3.jpg)
Do ramy dospawano urwany ogranicznik skrętu.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_4.jpg)
Wyprostowano i pospawano podstawkę.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_5.jpg)
Do ramy dospawano urwany element o który zapiera się podstawka. Wytoczono nadwymiarowy sworzeń aby wyeliminować luz.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_6.jpg)
Złożono blacharkę prostując i naprawiając poszczególne elementy. Wykorzystano te z oryginalnych śrub które nadawały się do wykorzystania.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_8.jpg)
Z najlepszych części złożono siodełko. Wytoczono nowy sworzeń.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_9.jpg)
Rozebrano i wyczyszczono klakson. Wymieniono śrubkę regulacyjną i sprawdzono działanie - trąbi.
Złożono lewą manetkę z najlepszych części. Prawa manetka pęknięta - do dokupienia.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_10.jpg)
Osprzęt elektryczny wyczyszczono i sprawdzono.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_11.jpg)
Wybrano najlepsze dekle i szczęki hamulcowe i wypiaskowano.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_12.jpg)
Złożono tylne koło i wstawiono do ramy. Poprawiono kształt tylnego błotnika i wyprostowano tylną część ramy. Przymierzono silnik i elementy tylnego hamulca. Założono korby i pedały.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_7.jpg)
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_13.jpg)
Wybrano najlepszy przedni bęben. Wypiaskowano go a potem wypolerowano. Zapleciono przednie koło.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_14.jpg)
Dokupiono oś przedniego koła i zamontowano przednie kolo z napędem prędkościomierza.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_15.jpg)
Kupiono napinacze łańcucha, tylną lampkę, łańcuch, pałąki bagażnika i zamontowano. Dopasowano osłonę łańcucha i dorobiono pałąk błotnika.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_17.jpg)
Można rozbierać i lakierować.
Polakierowano, wysuszono, ocynkowano śruby i przystąpiono do montażu "na gotowo".
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_18.jpg)
Wciśnięto tulejki zawieszenia, zmontowano sprężyny, wahaczyki i odbojniki.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_19.jpg)
Zdjęto pokrywę silnika aby uszczelnić wałek wycisku sprzęgła spod którego cieknie olej. Silnik mógł być lepiej wyczyszczony w środku...
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_20.jpg)
Uszczelnienie na wałku nie było wymienione - jest stare, luźne i stwardniałe.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_21.jpg)
Zmontowano przód, postawiono Komarka na kółkach i włożono silnik.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_22.jpg)
Do montażu blacharki użyto śrub nierdzewnych z polerowanymi łebkami.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_23.jpg)
Zmontowano wszystkie elementy motoroweru.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_24.jpg)
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_25.jpg)
Zakupiono brakujące mocowanie baterii, wyremontowano i zamontowano w lampie. Wykonano instalację elektryczną.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_26.jpg)
Zamontowano wyłącznik światła STOP.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_27.jpg)
Zmontowano linki i sprawdzono działanie podzespołów motoroweru. W liczniku wymieniono szybkę i ramkę.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_28.jpg)
Założono nowe gumy manetek i siodła.
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_29.jpg)
![[img]](/file/komar_sztywniak/img_30.jpg)


