Tak wyglądał moped przed remontem
![[img]](/file/miele/img_1.jpg)
a tak dużo później po remoncie. Efekt końcowy okazał się naprawdę niezły ale okupiony wieloma godzinami pracy. Poszukiwanie części do zabytkowych motocykli staje się coraz trudniejsze - chyba są już na ukończeniu. Na rynku dominują doróbki - znalezienie choćby oryginalnych manetek zajmuje dużo czasu (i pieniędzy).
![[img]](/file/miele/img_2.jpg)
Przynajmniej silnik to poczciwy Sachs. Sprawdzona, znana konstrukcja o niezbyt oszałamiającej mocy ale wystarczająca do pojazdu o wadze roweru.
![[img]](/file/miele/img_3.jpg)
Jednym z najciekawszych elementów jest zawieszenie przedniego koła. Resorki wyglądają dość delikatnie ale wytrzymują ciężar dorosłej osoby.
![[img]](/file/miele/img_4.jpg)
Na ramce przedniej lampy zachował się napis Miele.
![[img]](/file/miele/img_5.jpg)
![[img]](/file/miele/img_6.jpg)
![[img]](/file/miele/img_7.jpg)


