Motocykl IFA BK 350 przed renowacją. Widoczne ślady korozji na blacharce. Zapieczone zawieszenie przednie i suwaki. Brak podnóżka centralnego. Uszkodzone siedzenie kierowcy. Silnik niekompletny, noszący widoczne ślady przeróbek. Nieorginalna tylna lampa, brak dekli na bębnach.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_1.jpg)
![[img]](/file/mz_bk_350/img_2.jpg)
![[img]](/file/mz_bk_350/img_3.jpg)
Motocykl został rozebrany. Poszczególne elementy zostały poddane oględzinom i naprawione (zerwane gwinty, pęknięcia) a następnie wypiaskowane.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_4.jpg)
![[img]](/file/mz_bk_350/img_5.jpg)
Do ramy dospawano brakujące mocowania stopki centralnej oraz odbojnik kopniaka.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_6.jpg)
Pierwszy złożony podzespół - tylne siodełko
![[img]](/file/mz_bk_350/img_7.jpg)
Pomalowana rama, Szparunek namalowany również na części błotnika będącej integralną częścią ramy.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_8.jpg)
![[img]](/file/mz_bk_350/img_9.jpg)
Gotowe do montażu elementy tylnego błotnika...
![[img]](/file/mz_bk_350/img_10.jpg)
... i gotowy błotnik przedni.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_11.jpg)
Skrzynia biegów po wyczyszczeniu i wymianie łożysk.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_12.jpg)
Rama z zamontowanymi półkami, szklankami i czaszą lampy. Oryginalny licznik w całkiem dobrym stanie - wystarczyło wyczyścić i pomalować. Kompletny amortyzator skrętu.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_13.jpg)
Naciągnięcie na stelaż nowej gumy przedniego siedzenia wymagało nieco wysiłku - ale efekt jest całkiem dobry.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_14.jpg)
Elementy tylnego błotnika połączone w całość i zwieńczone siedzeniem pasażera.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_15.jpg)
Ostatni element blacharki - puszka.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_16.jpg)
Zmontowane przednie zawieszenie, teraz pozostaje czekać na chromy i silnik.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_17.jpg)
Szklanki pochromowane - można złożyć na gotowo tylne zawieszenie
![[img]](/file/mz_bk_350/img_18.jpg)
Pochromowana kierownica - warto było.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_19.jpg)
Wyczyszczone bębny z nowymi łożyskami.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_20.jpg)
Instalacja na miejscu - można świecić i trąbić.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_21.jpg)
Silnik w ramie. Gaźniki i prądnica na swoich miejscach. W prądnicy zmieniono szczotki, zamiast oryginalnego mechanicznego regulatora napięcia zastosowano elektroniczny zamiennik. Wymieniono przerywacz i kondensatory.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_22.jpg)
Z bakiem motocykl dużo zyskuje na wyglądzie. Znaczki oryginalne z odświeżonym lakierem.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_23.jpg)
Po pierwszych próbach drogowych pozostaje regulacja i dopracowanie szczegółów. Koła na razie zastępcze - felgi czekają na pochromowanie.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_24.jpg)
Wszyscy narzekają na chromy i chromiarzy - ale chromowanej feldze nic nie dorówna. Szprychy i nyple z polerowanego ocynku, nowe opony.
![[img]](/file/mz_bk_350/img_25.jpg)
Długo oczekiwana chwila - gotowe!
![[img]](/file/mz_bk_350/img_26.jpg)
![[img]](/file/mz_bk_350/img_27.jpg)
![[img]](/file/mz_bk_350/img_28.jpg)
![[img]](/file/mz_bk_350/img_29.jpg)
![[img]](/file/mz_bk_350/img_30.jpg)
![[img]](/file/mz_bk_350/img_31.jpg)


