Motocykl WFM w ładnym stanie zachowania z wyremontowanym silnikiem. Motocykl rozebrano, elementy blacharki wypiaskowano, śruby i elementy złączne wyczyszczono i ocynkowano. Blacharkę po piaskowaniu pokryto gruntem antykorozyjnym a następnie podkładem akrylowym. Po wyszpachlowaniu pomalowano lakierem akrylowym. Po namalowaniu szparunków całość pokryto dwoma warstwami lakieru bezbarwnego. W piastach wymieniono łożyska. Zakupiono nowe szprychy i zapleciono koła.
Wyczyszczono elementy przedniego zawieszenia i założono nowe gumy teleskopów.
Wytoczono nowe tuleje wahacza. Zmieniono zębatkę w tylnym bębnie.
Wyremontowano tylne amortyzatory. Włożono do ramy silnik i zamontowano nowy wydech. Zamontowano błotniki oraz puszki. Zakupiono i zamontowano nową kanapę. Wykonano nową instalację elektryczną. Dopasowano podnóżek centralny.
Pochromowano kierownicę, klamki, pedał hamulca, mocowania kierownicy oraz pasek mocujący zbiornik paliwa. Złożono przednią lampę i zmontowano stacyjkę oraz przełącznik świateł. Zmontowano kierownicę i linki.
Dopasowano, pomalowano i zamontowano osłonę łańcucha. Pomalowano i zamontowano zbiornik paliwa.
Wykonano i zamontowano elementy drobne: zaślepki kierownicy, pręt hamulcowy, automat stopu, mocowanie akumulatora itp.
Wyremontowano i zamontowano klakson.
Pomalowano puszkę i kominek licznika. Wymieniono ramkę licznika i całość zamontowano w górnej półce. Zakupiono i zamontowano nakrętkę sztycy z nierdzewki oraz nierdzewne śruby mocowania lampy.
Nałożono gumy i sprawdzono działanie instalacji elektrycznej.