Your web browser is too old or does not support JavaScript. This page will not display as intended.

Motocykl WFM w ładnym stanie zachowania z wyremontowanym silnikiem. Motocykl rozebrano, elementy blacharki wypiaskowano, śruby i elementy złączne wyczyszczono i ocynkowano. Blacharkę po piaskowaniu pokryto gruntem antykorozyjnym a następnie podkładem akrylowym. Po wyszpachlowaniu pomalowano lakierem akrylowym. Po namalowaniu szparunków całość pokryto dwoma warstwami lakieru bezbarwnego. W piastach wymieniono łożyska. Zakupiono nowe szprychy i zapleciono koła.

[img]

Wyczyszczono elementy przedniego zawieszenia i założono nowe gumy teleskopów.

[img]

Wytoczono nowe tuleje wahacza. Zmieniono zębatkę w tylnym bębnie.

[img]

Wyremontowano tylne amortyzatory. Włożono do ramy silnik i zamontowano nowy wydech. Zamontowano błotniki oraz puszki. Zakupiono i zamontowano nową kanapę. Wykonano nową instalację elektryczną. Dopasowano podnóżek centralny.

[img]

[img]

Pochromowano kierownicę, klamki, pedał hamulca, mocowania kierownicy oraz pasek mocujący zbiornik paliwa. Złożono przednią lampę i zmontowano stacyjkę oraz przełącznik świateł. Zmontowano kierownicę i linki.

[img]

[img]

Dopasowano, pomalowano i zamontowano osłonę łańcucha. Pomalowano i zamontowano zbiornik paliwa.

[img]

[img]

Wykonano i zamontowano elementy drobne: zaślepki kierownicy, pręt hamulcowy, automat stopu, mocowanie akumulatora itp.

[img]

Wyremontowano i zamontowano klakson.

[img]

Pomalowano puszkę i kominek licznika. Wymieniono ramkę licznika i całość zamontowano w górnej półce. Zakupiono i zamontowano nakrętkę sztycy z nierdzewki oraz nierdzewne śruby mocowania lampy.

[img]

Nałożono gumy i sprawdzono działanie instalacji elektrycznej.

[img]

[img]