Pojazd będący zbiorem części oryginalnych, dorobionych i pochodzących z DKW RT. Niektóre części odnowiono, większości nie. Silnik zablokowany złożony z karterów o różnych numerach. Szkło lampy oryginalne ale potłuczone. Większość części skręcona w przysłowiowe 5 minut, w efekcie podnóżek się nie składa, koła nie kręcą itd... Do całkowitej odbudowy i skompletownia.
Od czegoś trzeba zacząć remont. Siodło jest łatwo dostępne i składa się z oryginalnych elementów, zotało więc pierwszym wyremontowanym elementem. Sprężyny ocynkowano, stelaż, uchwyt i sprężyny pomalowano. Uszyto nowe poszycie z filcową podbitką.
Po wypiaskowaniu elementów motocykla dokonano niezbędnych napraw i pomalowano je podkładem. Przymierzono wszystkie elementy do ramy, prostując, naprawiając, rozwiercając, spawając itd. Pochromowano i pomalowano elementy trapezu i złożono trapez "na gotowo".
Kupiono kartery "od pary".
Pomalowano piasty kół, przymocowano nową zębatkę tylnego koła. Zmieniono łożyska kół, przyklejono nowe okładziny hamulcowe. Kupiono nowe szprychy, pomalowano felgi na czarno i zapleciono koła. Wstępnie poskładany motocykl postawiono na kołach.
Wstawiono do ramy kartery aby dopasować mocowania silnika. Przymierzono stopkę centralną i dorobiono brakujące mocowania: zatrzasku stopki i osłony łańcucha.
Dokupiono brakujące klamki kierownicy. Po ich dopasowaniu kierownicę z klamkami wysłano do chromowania.
Motocykl rozebrano. Ramę i stopkę centralną pomalowano na gotowo. Wykonano kapitalny remont silnika. Gotowy silnik wstawiono do ramy.
Pomalowano tylny błotnik oraz bagażnik i zamontowano do ramy. Do błotnika przykręcono wspornik rejestracji z tylną lampką.
Pomalowano puszkę narzędzową z pokrywką i zamocowano do ramy.
Dopasowano i pomalowano osłonę łańcucha.
Zakupiono elementy wydechu - chromowane kolanko i surowy tłumik który zostanie pomalowany na czarno.
Zmontowano kierownicę z klamkami, przełączniki i przedni reflektor.
Wykonano zgodnie z oryginałem naklejkę i napis na bak.
Zamontowano linki i wykonano instalację z przewodu w oplocie bawełnianym
Jeszcze kranik paliwa, korek baku, malowanie tłumika lakierem żaroodpornym i można odpalać.