Your web browser is too old or does not support JavaScript. This page will not display as intended.

Sokół 125

Pojazd będący zbiorem części oryginalnych, dorobionych i pochodzących z DKW RT. Niektóre części odnowiono, większości nie. Silnik zablokowany złożony z karterów o różnych numerach. Szkło lampy oryginalne ale potłuczone. Większość części skręcona w przysłowiowe 5 minut, w efekcie podnóżek się nie składa, koła nie kręcą itd... Do całkowitej odbudowy i skompletownia.

[img]

Od czegoś trzeba zacząć remont. Siodło jest łatwo dostępne i składa się z oryginalnych elementów, zotało więc pierwszym wyremontowanym elementem. Sprężyny ocynkowano, stelaż, uchwyt i sprężyny pomalowano. Uszyto nowe poszycie z filcową podbitką.

[img]

[img]

Po wypiaskowaniu elementów motocykla dokonano niezbędnych napraw i pomalowano je podkładem. Przymierzono wszystkie elementy do ramy, prostując, naprawiając, rozwiercając, spawając itd. Pochromowano i pomalowano elementy trapezu i złożono trapez "na gotowo".

[img]

Kupiono kartery "od pary".

[img]

Pomalowano piasty kół, przymocowano nową zębatkę tylnego koła. Zmieniono łożyska kół, przyklejono nowe okładziny hamulcowe. Kupiono nowe szprychy, pomalowano felgi na czarno i zapleciono koła. Wstępnie poskładany motocykl postawiono na kołach.

[img]

Wstawiono do ramy kartery aby dopasować mocowania silnika. Przymierzono stopkę centralną i dorobiono brakujące mocowania: zatrzasku stopki i osłony łańcucha.

[img]

Dokupiono brakujące klamki kierownicy. Po ich dopasowaniu kierownicę z klamkami wysłano do chromowania.

[img]

Motocykl rozebrano. Ramę i stopkę centralną pomalowano na gotowo. Wykonano kapitalny remont silnika. Gotowy silnik wstawiono do ramy.

[img]

Pomalowano tylny błotnik oraz bagażnik i zamontowano do ramy. Do błotnika przykręcono wspornik rejestracji z tylną lampką.

[img]

Pomalowano puszkę narzędzową z pokrywką i zamocowano do ramy.

[img]

Dopasowano i pomalowano osłonę łańcucha.

[img]

Zakupiono elementy wydechu - chromowane kolanko i surowy tłumik który zostanie pomalowany na czarno.

[img]

Zmontowano kierownicę z klamkami, przełączniki i przedni reflektor.

[img]

Wykonano zgodnie z oryginałem naklejkę i napis na bak.

[img]

Zamontowano linki i wykonano instalację z przewodu w oplocie bawełnianym

[img]

[img]

[img]

Jeszcze kranik paliwa, korek baku, malowanie tłumika lakierem żaroodpornym i można odpalać.

Zobacz film

[img]

[img]

[img]